Alla inlägg under mars 2010

Av Ida R Nilsson - 26 mars 2010 20:09

Nu när jag fått en så fin te-påse från Linda :)


men men bilduppladdningen vill inte funka... blääää


Nåja skål på er!

Av Ida R Nilsson - 19 mars 2010 23:23

Det var verkligen inte igår jag uppdaterade här. Jag skriver ju främst för min egen skull å jag har haft fullt upp de stunder jag suttit vid datorn med uppdatering av skogsglimmer å att sälja på tradera. Ja ingen akassa än heller så.. det är bara å annonsera på..


Fick nyss skratta åt Ridde som snarkade ljudligt och hade aktiva höftrörelser här på golvet. Undra om han drömde om Annie? hihihi


Imorgon är det 90års kalas för fammo :) å styrelsemöte samtidigt.. hmm nåväl.. Kalaset går före. Sen kan jag bara hoppas att unghästträffen är försenad så att mötet också är försenat. Då hinner jag till båda! :)

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2010 08:40

Hej å hallå! Bloggplatsen har inte funkat särskilt bra sista tiden. Hoppas detta funkar, annars ger jag nog upp fram tills vi bytt internet.. Det kommer snart å då borde det gå fortare! ;P Det har hänt lite av varje sen sist. Jag har jobbat på en hemsida till min hobbyverksamhet och målat en hel del bland annat.. Träffat jobb-coacher, entreprenörcentrum mm. Om en vecka är det fikaträff med Krenova och Coompactive ska komma och informera om hur dom funkar. Det ska bli intressant.


  Prinsen på väg ut på premiärtur med kälken :D Å det gick fint, ja i alla fall för hans del. Lite tungt förstås men vi tog inte så lång sväng. Dagg däremot höll på tappa huvudlaget men det löste sig och jag fick tyvär ont i nacken men det är ju bara som vanligt.. blä Ursäkta att jag e negativ. Ska just trappa upp medicinen lite och jag jar ont mest hela tiden nu. Längtar tills jag hämtat ut de starkare pillrena!


 Goa fina Ridde ska inte bli pappa än i alla fall. Anni är kollad och hon har inga puppisar i magen.. Typiskt Ridde ställer nog upp på nytt försök i framtiden hehe



   

Sven är redo. Han har packat Lite bara. Hmm Man kan tro att vi ska bort länge men nej då, bara på middag & bastu hos min mamsa. hihi. Det var roligt att Sven var med och bastade :D Han ville stanna där och sova över så det är väl bäst han får göra det när han kommer hem igen efter 2 veckor i Skellefteå för idag åker han dit. På morgonen sa Sven -Pappa varför tog du inte med Ulla hem så vi kunde leka med henne? :D


  Pojkarna är ute och leker med pojkarna :D Tömkörning i par. Först tömkörde Hesse och Andreas å Lasse gick "med" å sen tömkörde Andreas. Han hade världens flin så det måste ha gått riktigt bra. Å så har han ju längtat länge efter detta.


"Pojkarna" på väg ut å leka. hihihi  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards