Alla inlägg under september 2010

Av Ida R Nilsson - 11 september 2010 13:13

Strålande sol och klarblå himmel! :) Jag och Sven har tagit lördagsbad å är rena å fina ;P hihi Snart kan vi bege oss ut å smutsa ner oss! Jag har plockat å fixat en del på förmiddagen med tex pappers- & tidningshögar. Skönt att ha det gjort! Nu är det bara till å grejja på ute fram till kvällen å då är det städat å fint när man ska mysa. I like.


Andreas har turen att få vara iväg å jobba extra både lör & sön, helgtillägg skada ju inte..


Jag å min kompanjon har ägnat många timmar åt vår affärsidé denna vecka, det tar sig. Varit på starta eget info på ams i fredags å anmält mig till starta eget utb. Ska på skatteinformation senare denna månad.. När man väl har en mycket bra idé så vill man ju sätta igång direkt! Men jag är hemlig om vad ;P


  


Jag var glad att jag hade sadel när Aniara trillade på näsan. Först kändes det läskigt när jag sadlade, har lite nojja för sadlar men dom har ju sina fördelar.. Men när jag satte mig så kändes det stabilt å skönt. Den ser ut att ligga fint på gumman och det blev inga tryck efter vår skrittur men hur sjutton vet man om den verkligen passar? Tänk om hon kunde svara på det.. Hon har då inget emot att bli sadlad.. men iofs är det första gången vi använde den..


  



Fram med falurödfärgen å pensla på stallet! :)

  

Av Ida R Nilsson - 2 september 2010 10:52

Jag red lektion för Annelie igår och det var roligt, jag fick inge sämre i nacken till idag :) Halleluja! :) Jag fick låna Deja (Daggs mamma). Har funderingar på att vara med fler gånger..


Fick hem tradera-vinst igår:

  

Ett fint drapperi :)


Å denna mysiga filt kommer snart:

  


Höstpyssel å massa funderingar. Jag har en starta eget - idé så snart kanske jag är företagare! (om idén fortfarande håller efter uträkningar) Ringa AMS strax..


Nu ska jag strax till pålle-flickan för lite myys :) å kanske en tur till badstranden!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards