Alla inlägg under april 2010

Av Ida R Nilsson - 22 april 2010 22:51

En varm bassäng på rehab känns väldigt lockande. Jag börjar vara aningen stel efter all "stillhet" senaste tiden men jag har verkligen ingen ork att ens ta en promenad.. Nån som lånar mig en rullator?


I morgon kommer mamma och lagar lunch (medan Andreas gör oljebyte på hennes bil), snacka om lyx, det blir en efterlängtad rätt från barndomtiderna ;-) Ojoj så gött det ska bli!



Av Ida R Nilsson - 20 april 2010 20:31

Jag har i princip bara legat i soffhörnet bra länge nu.. Har därför inte mycket att skriva.. Eller.. det är ju mycket funderingar just nu förstås om både dittan och dattan men jag känner inte för att skriva om det. Längtar bara efter att må bättre och i kväll är det faktiskt aningens bättre. I alla fall när jag sitter stilla. Spännande? haha Nej nej


Behöver ta tag i planerna igen, men vad sjutton, jag har inte ens orkat pyssla på drygt 2veckor nu.

Av Ida R Nilsson - 13 april 2010 20:02

Piggare idag :) Åkte till mamsen och städade som utlovat. Bjöds på grillat ute också. Givetvis försvann solen precis när det närmade sig mat men tjuriga som vi var så satt vi kvar ute och åt. När vi sen gick in för att dricka te började det regna ute. Det var precist! Ridde och Anni hade massa skojj förstås å då blir ju jag åxå glad :)


Sen så har jag gjort något fantastiskt SPÄNNANDE!!! Jag har mockat hundbajs från gården!! wooohoo! intresseklubben antecknar hoho! Å goat med flickorna. :)

Av Ida R Nilsson - 12 april 2010 14:26

Nu blev jag så jävla less igen - jag vill ha pengar nån jävla gång!!!!!!!!! *gaaaaaaah* Jag närmar mig 4e månadsslutet utan en krona i inkomst!! fy fan!

Av Ida R Nilsson - 12 april 2010 06:09

Hemma igen efter en härlig helg :) Massa roligt.

Av Ida R Nilsson - 10 april 2010 12:09

-Åååååå typiskt (som Sven brukar säga) Jag är så jädra trött.. *snark***snark***snark** Jag å min make var nyss ut och red en sväng till Lappkullen. Massa mys var det minsann! ;P Nu ska jag vila på soffan å götta mig en stund!

Av Ida R Nilsson - 10 april 2010 01:13

Hahahaha Jag fyndade min Andreas på en internet-site! ;P hehe

Av Ida R Nilsson - 9 april 2010 10:09

  

Min gubbe är hemma, han har inte rymt! ;P hihi


Å Ridde-bus åxå :) 


Jag fyndade en så fin kopp på kronan, 3kr! Jag gillar ju som turkost å i det här huset är små, tunna koppar populära :)


Å den här fina hade jag spanat in på indiska, var givetvis tvngen å "hämta" en! ;-)


Tack mamsen för den fina tulpanbuketten! :) Härligt vårigt! De prickiga plasttallrikarna för sommarens utemat fyndade jag på dollar :)  Shopping a la Ida. Saknade plast när Sven skulle hjälpa till å duka ute förra sommaren.. Då skaffade vi fler plastglas fort..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards