Alla inlägg under mars 2011

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nån gång i oktober borde det vara dags i alla fall...


Har haft en superhärlig söndag! Strålande vårvinter-väder! Var först ute med Ridde, katten & Pelle och strax senare kom mamma & Annie och vi grillade korv utanför hästhagarna allesammans. Ridde & Annie flirtade för fullt (hon är i höglöpen). Skönt att vara ute, ren njutning!


Sen var det dags att ha huset fullt i folk, eller i alla fall lite. FNH styrelsemöte hemma i köket. Dessutom mer besök på kvällskvisten innan soffläge framför Solsidan. 

  

Snart måndag och dags att återgå till jobbet. Ridde och Annie ska få vara ensamma i Högsön några timmar och flirta. Dom kanske vill vara ostörda ;P hihi

Av Ida R Nilsson - 4 mars 2011 20:19

Gravid.. jag är gravid!!!!    haha


Har varit väldigt trött idag och sovit mest hela tiden. Läkarn kanske hade rätt i att jag behövde vara sjukskriven veckan ut. Tar tid att komma tillbaka & igår var jag iväg till Boden och jobbade ett tag så det tog väl på krafterna.


Sen kan ju graviditeten göra mig tröttar åxå.. hihi


Kollar på bebiskläder på tradera så fort jag har chansen!


Nu är det fredag. Andreas är iväg till Högsön en sväng och sen kommer han hem med popcorn! mums Lets dance på tv..

Av Ida R Nilsson - 4 mars 2011 01:59

Svårt att sova.. det snurrar en dl tankar mitt i natten. Mycket bebis-tankar! Det känns som att jag kommer att fullfölja den här graviditeten men ändå finns ett uns oro, kanske inte så ovanligt..

Dags att boka tid till barnmorskan kanske :)

Av Ida R Nilsson - 2 mars 2011 19:31

Fantiserar om barnkläder, haklappar och babysaker. Totalt insnöad direkt! Gjorde andra teststickan idag bara för att och ja visst ett mycket tydlig plustecken! Ååååååå en bebis i magen, en liten skrikmojänjg hihihi


Är dock orolig över mina knän som är totalt överansträngda.. behöver till en läkare och jag har en tid om 8dagar men är det för länge...? 


Jag har varit jättetrött idag och somnade hårt ett bra tag på soffan. Fortfarande lite vimsig i planeten men inte illamående. Den här graviditeten vägrar jag att må så illa som förra gången. Inte för att man kan styra över det men försöka går ju!

Av Ida R Nilsson - 2 mars 2011 00:59

Jag har köpt en så gullig liten bebis-pyjamas med får, grisar, kor osv. Var bara tvungen! Det var en kund som sålde den på jobbet.. Ska sätta in en bild sen! hihi såååååååå gullig!!!


Riktigt roligt att vara förbi jobbet i kväll. Saknar det. Ja snart är jag där igen! Å snart kanske jag är mamma-ledig åxå! hihi vad häftigt!


Vi har pratat om att flytta ner sovrummet. byta plats med vardagsrummet. Vi har pratat om det förr och nu börjar det kännas väldigt aktuellt! igen. Det gäller att få till det bra..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards