Alla inlägg under juli 2010

Av Ida R Nilsson - 18 juli 2010 21:43

Loppmarknader, blocket, tradera å så jobba imorgon. Å hö.. viktigt med höskörd! Det är ungefär vad som sker här..


Sugen på rida men ska invänta att Dagg blir skodd. Hoppas nu att Aniara blir dräktig! Å det närmar sig att hon ska komma hem ju :)

Av Ida R Nilsson - 18 juli 2010 07:39

Denna morgon är vi ärade med lite extra sällskap. Katten var först lite bekymrad över att det var upptaget där hon brukar ligga. Men sen la hon sig ändå även fast det var trångt...



Å så hon löste hon situationen.. Å Anni fick dela med sig av utrymmet. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :) Sen la Anni ned sitt huvud på katten och myste. Fick dock ej kort på det för så fort jag lyfte kameran så tittade hon upp lite på mig..



Ridde snarkade ljudligt under bordet i vanlig ordning



Dom är så goa allesammans, de små hjärtegrynen :)


Igårkväll tog vi en promenad till Ringlan och det var flera grodor i farten på vägen till Annis förtjusning! hihi Oj vad hon tittade på dom! Vi mötte även en farbror på hemvägen som var ute och försökte locka in katten, till vovvarnas glädje hade han med sig lite kattmat så dom fick var sin godsibit. Ridde slafsade väl honom över hela handen i sin iver men Anni hon tog emot artigt. Farbrorn frågade för övrigt om Ridde var en Newfoundland... (?)och om Anni var en valp (?) Han kanske inte hade så mycket koll på hundar..

Av Ida R Nilsson - 17 juli 2010 10:14

Hoppas nu att det kommer någon på vår loppis idag! :)

Av Ida R Nilsson - 16 juli 2010 16:50

Jaha ja då var det fredag å ledig helg. Introveckan till de två ställena är färdig å jag har uppenbarligen överlevt :) Har jobbar långa dagar.. men nu hittar jag bättre i Morjärv och ett område runt med radie på typ 3mil. Mycket bilkörning!


Nu blir det åter till å fixa lite inför loppis imorgon.. å sen är det loppis hos mamma på söndag.. givetvis ska jag ha grejjer där åxå..


Jag e trött, snorig å har fått mens. Det här bli nog en sprallig kväll! hahaha

Av Ida R Nilsson - 14 juli 2010 05:53

Idag fyller min Andreas år! Hipp hipp hurra! :) Han ska fira sin dag med å jobba 10tim och kanske slå lite hö.. Vilket party! Lite grillning kanske hinns med om vi har tur. Jag ska åxå iväg å jobba 10tim.. Ha en bra dag!


Vi hörs!

Av Ida R Nilsson - 12 juli 2010 22:03

Jaha jaha imorgon börjar jag jobba i Morjärv, se där vad som kan ske på en endaste dag! Intro denna vecka å jobbet börjar nästa vecka! :) Äntligen få tjäna lite pengar, det behövs verkligen!


Tyvär har Umeå-resan uteslutits men men... Fick även ställa in onsdags-loppisen men lördan går fint.



Av Ida R Nilsson - 11 juli 2010 17:50

Hemnfest avklarad och samtliga överlevde ;P Full i myggbett är nog dock de allra flesta. *huga* Miljarders banditer! Med ipren och vatten funkade det även att stiga upp idag.


Jag har haft loppis idag å det kom några stycken, inte så många men fler än om jag inget haft ;P Ska annonsera mer nu inför onsdag o lördag. Nope, ut i solen igen! bye

Av Ida R Nilsson - 10 juli 2010 18:40

Mammas fina påsar/väskor :)

  


Jag å mina hantverk :)



Vi hade nästan tur med vädret, det var mulet & myggfritt men regnet kom inte förrän 30minuter innan stängning, så vi packade bara ihop lite tidigare. Men det var mycket folk i farten. Halstrad strömming hägrade!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards