Alla inlägg den 7 april 2010

Av Ida R Nilsson - 7 april 2010 19:53

Wiiie det gick riktigt fint å tömköra Aniara idag. Vi gjorde de alldeles själva utan hjälp och var en sväng mot Lappkullen :) Hon var dock inte snabb på ta sig från gården och slingrade sig fram. Vi fick faktiskt bättre fart när vi kom längre bort. Hemmåt gick det desto raskare! Å så myste vi utanför rian. Hon mötte mig vid grinden idag. Framsteg framsteg!


Nyss var vi till Grunditz, Lasse fyllde år i måndags, men bättre med sent besök än aldrig.. :) Hipp hipp hurra för honom!

Av Ida R Nilsson - 7 april 2010 11:17

Paula - Gamla skoaffären är en fin lokal med härligt ljusinsläpp. :) Men Råneå.. ja om man samtidigt ser det som arbetslokal och har en fin internetsida och satsar mycket på försäljning där.. hmm det tåls att fundera på faktiskt. Det finns fördelar med ..mm PIP Studio direkt! hihi Jobbet i sig med en sån butik är något jag väldigt gärna pysslar med :) Var den ska vara kan man ju då fundera på, lagom avstånd & tillgänglighet. Ja nu började jag direkt spåna iväg.. Allra helst hade jag velat ha något sådant här hemma i vår bagarstuga men Siknäs är lite långt från E4an kanske..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards