Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Hjärtegrynen

Av Ida R Nilsson - 18 juli 2010 07:39

Denna morgon är vi ärade med lite extra sällskap. Katten var först lite bekymrad över att det var upptaget där hon brukar ligga. Men sen la hon sig ändå även fast det var trångt...



Å så hon löste hon situationen.. Å Anni fick dela med sig av utrymmet. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :) Sen la Anni ned sitt huvud på katten och myste. Fick dock ej kort på det för så fort jag lyfte kameran så tittade hon upp lite på mig..



Ridde snarkade ljudligt under bordet i vanlig ordning



Dom är så goa allesammans, de små hjärtegrynen :)


Igårkväll tog vi en promenad till Ringlan och det var flera grodor i farten på vägen till Annis förtjusning! hihi Oj vad hon tittade på dom! Vi mötte även en farbror på hemvägen som var ute och försökte locka in katten, till vovvarnas glädje hade han med sig lite kattmat så dom fick var sin godsibit. Ridde slafsade väl honom över hela handen i sin iver men Anni hon tog emot artigt. Farbrorn frågade för övrigt om Ridde var en Newfoundland... (?)och om Anni var en valp (?) Han kanske inte hade så mycket koll på hundar..

 
 
Ingen bild

Ulla

18 juli 2010 10:33

Gossiga små "hjärtegrynen" :) :)
Valp å Njuffe..... hm, han ska nog hålla sej till katt världen!

 
Paula

Paula

18 juli 2010 16:08

Ha ha, Ridde är ju nästan lika stor som en njuffe, fast lite mindre päls kanske ;)

http://hem.passagen.se/blatirans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards