Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Sensommarmys

Av Ida R Nilsson - 11 september 2010 13:13

Strålande sol och klarblå himmel! :) Jag och Sven har tagit lördagsbad å är rena å fina ;P hihi Snart kan vi bege oss ut å smutsa ner oss! Jag har plockat å fixat en del på förmiddagen med tex pappers- & tidningshögar. Skönt att ha det gjort! Nu är det bara till å grejja på ute fram till kvällen å då är det städat å fint när man ska mysa. I like.


Andreas har turen att få vara iväg å jobba extra både lör & sön, helgtillägg skada ju inte..


Jag å min kompanjon har ägnat många timmar åt vår affärsidé denna vecka, det tar sig. Varit på starta eget info på ams i fredags å anmält mig till starta eget utb. Ska på skatteinformation senare denna månad.. När man väl har en mycket bra idé så vill man ju sätta igång direkt! Men jag är hemlig om vad ;P


  


Jag var glad att jag hade sadel när Aniara trillade på näsan. Först kändes det läskigt när jag sadlade, har lite nojja för sadlar men dom har ju sina fördelar.. Men när jag satte mig så kändes det stabilt å skönt. Den ser ut att ligga fint på gumman och det blev inga tryck efter vår skrittur men hur sjutton vet man om den verkligen passar? Tänk om hon kunde svara på det.. Hon har då inget emot att bli sadlad.. men iofs är det första gången vi använde den..


  



Fram med falurödfärgen å pensla på stallet! :)

  

 
 
Ingen bild

Paula

13 september 2010 23:19

Gud va du e hemlig! Kompanjonen- är det din mamma? =)

Ida R Nilsson

18 september 2010 19:21

Jepp kompanjonen är min mor ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards