Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Ida R Nilsson - 21 oktober 2010 22:16


Jag har traderat hem 2tröjjor åt Sven, han fyller ju snart år :)


Retro tröja stl 122 med djurtryck


Retro tröja stl 122 med stadstryck


Jag tyckte dom var superfräna! :) Hoppas han gillar dom åxå, han brukar ju gilla massa starka färger och mönster!

Av Ida R Nilsson - 21 oktober 2010 16:59

Jag har varit ut och "luftat" mig idag med :) Röda taxin körde över till Lundbäcks, vi spanade in deras stallbygge och deras nya nordisflicka Filippa (eller minns jag fel...) å hon var söt som en liten busig ponnykaramell. Sen blev vi bjudna på chokladbulla och fastnade i köket en bra stund. Trevligt :)


Jag har fått klart med AMS att startaeget-bidraget är beviljat!!!! 'Jippie! Då var det bara att få klart med bank och Almi... Vi fick ju uppskov en vecka så till tisdag måste det vara klart!


Sven har blivit hämtad av sin moster och åkt söderut, det märks tydligt att han är borta, underhållningen ebbades ut :( Typiskt..

Av Ida R Nilsson - 21 oktober 2010 09:25

Det blev en snabbare utredning igår, skönt, först in på akuten i Kalix och sen vidare till ortopeden i Luleå. Efter snack om att tömma knäet på blod för att kunna göra magnetröntgen, trasiga ledband mm (gissa om jag blev lite nervös) så fick jag träffa en kufig ortoped som dock verkade kunna sitt jobb men inte ha någon social förmåga.. Han kom fram till att jag stukat knäet rejält och tyckte allt annat var svammel. Så sjukgymnastik nästa.. Ja å så naproxen, panodil & dexofen osv Borde vara hyffsat bra om 6-8veckor. *phu* En lättnads suck.


Vi svängde om ICA på vägen hem å hämtade ut ett nytt panduro-paket :) Massa pyssel!


Har en ringlista att sätta mig med idag..


Å Sven åker mitt på dan idag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards