Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Lördag och "alla helgon"

Av Ida R Nilsson - 6 november 2010 11:35

Stora snöflingor faller från himlen och gör världen så mysig.. fantastiskt! Äntligen lite snö som lyser upp tillvaron!


Aniara har blivit bra från vätskeansamlingarna och Pantern väntar fortfarande.. eller mja det gör han väl inte för han vet nog inte vad som är på gång och tur är ju det.. Han har inte mått bra i veckan.. I samråd med vet Ragnarsson har vi avslutat kuren med magmedicin, den skulle hjälpa men tydligen inte eftersom han varit sämre än han varit de senaste månaderna. Ont i magen och uppsvälld som en ballong till och från. Ajaj.. inte roligt.. Hans humör har varit riktigt dåligt vid några tillfälle och det kan jag förstå, det är inte roligt att se honom så. Vill bara att det här ska vara över så han slipper lida nå mer. Det är jobbigt för även om han inte är min häst så har jag känt honom i många år nu och haft hand om honom lite då och då.. Men snart slipper han..


Ikväll ska vi tända ljus för våra änglavänner - gör det du med!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards