Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Söndagsmys

Av Ida R Nilsson - 21 november 2010 12:24

Söndagsslapp å mys. Jag å Sven hemma idag.. å Ridde å katten å Aniara å Pantern å Prinsen.... Har bytt gardiner i köket å pysselrummet i helgen, det bidde mysigt :) Drömmer om egen ridbana... har beställt hem en sadel igen å hoppas på det bästa! (En barefoot London) Har även traderat hem den här förbygeln:


Klicka för att visa Megabild! Svart förbygel stl full


Å den här dressyrgjorden:


Klicka för att visa Megabild!


Jag missade lördagens 100-års kalas pga mag-onts-helvete :( Hade hoppats på att få vina men nedrans nej. Det var Maria Lundbäck å Elisabeth Grunditz som båda fyllde 50år. Många människor.. Siknäs bygdegård. Andreas och Sven var dit å Sven hade visst tokroligt med ett gäng ungar. Roligt!


Andreas har "kursat" hela helgen med Dagg. Skogskörningskurs hos LarsOlov Lundgren i Blåsmark. Igår (lördag) körde han Dagg i par med Vallman och drog griplastarvagn. Andreas körde även par med några andra hästar. LarsOlov hade frågat vad han bjöd för Vallman! ;) Det hade visst gått mycket bra att köra dom tillsammans!


knäoperationen närmar sig.. jag längtar nå otroligt tills det är gjort. Kunna använda benet igen. Böja det å få det rakt. Det ska bli såååååå skönt! Nu är det dessutom bara 9dagar tills vi tar över Veckans Allehanda. Mycket fix fortfarande å dessutom försöka hinna vara i butiken å lära sig kassan osv. Roligt!! (även det)


Som sagt, Söndagsmys idag.. skulle behöva åka å handla men jag ids inte riktigt. Ska ju ändå iväg både till Boden å Kalix imorgon så det kanske får vänta.. Tror jag fortsätter här hemma med packning av hantverk (ska till butiken) och så drömmer jag vidare om en egen ridbana.....


Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards