Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Operation avklarad

Av Ida R Nilsson - 24 november 2010 12:00

Hemma igen efter en heldag i Sunderbyn, måste säga att alla var trevliga och omtänksamma. Mycket bra mottagande!


Minisken var sprucken så de plockade bort någon bit som kilade fast knäet (därför jag inte kunnat räta det eller böja så mkt). Korsbandet (det främre) är också av och det gör man inte mycket åt, det brukar kunna funka ändå om man inte är allt för aktiv. Tex innebandyspelare med tvära stopp.. Jag har ju "sportstöd" för knä någonstans.. hmm.. undra var..


Nåväl jag fick blockad i benet igår så det har varit totalt bortdomnat men nu har det börjat släppa och smärtan gör sig påmind. Jag är inte så kaxig idag men hoppas på att vara på benen om några dagar. Bara börja träna! Sitter nu i kö till f-kassan och ska sedan boka tid till sjukgymnasten nästa vecka.


Men tar man sig ingenstans så får andra komma till en. Idag kommer en från Folksam angående företagsförsäkringar så vi ska ha mötet hemma i köket. Prima! Å så ska jag skriva vidare med en arikel angående vår butik till en tidning å skriva ihop vad vi ska ha på hemsidan å skapa tradera-annonser så jo jag håller mig sysselsatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards