Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Mycket spännande om krämpor!

Av Ida R Nilsson - 26 november 2010 21:48

Ja lite mer bilder på mina tjusiga ben nu då, vem vill inte se dom vackra skapelserna lixom? hihi Tjaa alla typ 5 som har mitt lösenord kanske skulle klara sig utan dessa bilder... haha men nej nej jag lägger ut dom ändå bara för att jag VILL!!

Jag fick hem läkarintyget från operationen idag och där står det att jag är sjukskriven till 22dec.. men så lär det INTE bli, jag ska ju börja vara i butiken efter helgen! Anpassade uppgifter. Damn it!

Det står även att jag har lätt artros i knäet och det var något nytt. Det är ju dock rätt vanligt i min släkt. Jag har inte känt några besvär av det heller men det var ju bra att det upptäcktes så man kan försöka undvika försämring så mycket som möjligt. Undra vad min sjukgymnast kommer att säga! haha Tur jag har honom!!

Artros-nyheten kändes som en till anledning att faktiskt kolla upp mer om Gastric Bypass... kanske det skulle vara ett alternativ framöver... fast det känns lite läskigt.. operera inne i magen.. hmm.. Kan ju kolla lite även om det inte är aktuellt ännu.. En väns dotter har gjort denna operation och är mycket nöjd.

 
 
Ingen bild

Linda

28 november 2010 17:18

Klart vi vill se dina snygga ben.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards