Alla inlägg den 12 december 2010

Av Ida R Nilsson - 12 december 2010 18:52

Julmarknad i Töre och fika hos Andreas mormor. Nu är pojkarna på lucia i bygdegården här i Siknäs, jag stannade däremot hemma. Har målat på en beställning jag har inför jul. Grundfärgen.. det har blivit två varv idag.. Jag ska måla en pall åt en liten kille. Roligt :)


Ska bada Ridde efter han varit ut på kvällssvängen.. det behövs verkligen!

Å imorgon är det måndag igen. :)

Av Ida R Nilsson - 12 december 2010 09:53

Gisses vad tiden går, dagarna rinner i väg. Har spenderat dagarna i Boden, måååånga timmar. Det är så mycket att sätta sig in i och fixa och grejja. Dessutom tar det ju fortfarande en evinnerlig tid för mig att göra något. Men det är roligt, grymt roligt! och spännande förstås!

Kundantalet har inte svikit och det har varit uppskattat att vi haft/har öppet lördagar också. Det ska bli intressant att se om kunderna hittar till oss under mellandagarna också samt första veckorna i januari, det har alltid varit stängt då. Gamla ägaren har haft sin semester då. Men vi tänkte givetvis ha öppet. Ja lite stängt för förändringar i lokalen blir det. Kassan ska flyttas, butiksytan ska utökas med att "ta en del" av lagerutrymmet, en fikahörna ska på plats och bord mm ska flyttas om en del. Hej å hå - luden tå! Inte är man då sysslolös längre. Men det är inte bara för mig det är overkligt, Andreas har inte heller riktigt förståt att jag har ett jobb nu! hihi

Han är så go och har hand om djuren och gården här hemma när jag varit borta ca 12timmars dagar. Fantastiskt skönt! Komma hem till mat på bordet och få inta högläge i soffhörnet..


Å på onsdag fyller jag år, hela 28 stycken. Personalen sa att jag får vara ledig då och dom måste ju ha rätt å få bestämma lite i alla fall ;) hihi Dom vill redan bli av med mig! haha Dom är toppen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards