Alla inlägg den 11 november 2009

Av Ida R Nilsson - 11 november 2009 21:30

Så då var man äntligen hemma igen, Andreas väntade med dukat bord o tända ljus, älgköttsoppa. *guld* Ja slappar lite med en kopp te men sen blir det första varvet täckfärg i badrummet! *jippie* Andreas har fått upp mellanväggen till boxarna idag! Ja ska fota o visa imorgon för det är lite mörkt om kvällen då vi inte har någon belysning än.. Den som väntar på nått gott.. Av stallbygget är det nu kvar att:

  • Sätta upp fronterna till boxarna
  • Sätta dit 2 ytterdörrar (de ska komma i veckan)
  • Elen ska dras
  • Vatten ska grävas o kopplas in
  • Ventilation i taket
  • In-luft
  • Isolering på innertaket

Å när det är färdigt väntar ladugården på att komma i ordning.. hahaha Men det blir nog till våren det.. Om inte Andreas får nått ryck!

Idag har jag varit på ett jobbigt besök på sjukhuset.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det är väldigt jobbigt att se en så nära tyna bort. Försökte få mamma att tänka på lite roligare saker en stund men.. ja.. Det är svårt, Givetvis. Mycket svårt och mycket kärlek.

Nå väl *skakar bort funderingarna*, Ridde har fått ännu ett kvalsterbad och en av anledningarna till att jag åkte till Luleå idag var ju att jag skulle byta till en större hink med våtrumsfärg o det gjorde jag. Givetvis går det inte att vara på Storheden utan att shoppa liiiite annat. Jag fick en nostalgitripp o bara råkade få hem den här sötsaken:

Linda... får man köpa mjukisdjur i min ålder??

Linda... får man köpa mjukisdjur i min ålder??

Sen råkade det bli 2 badlkan åxå för dom var ju så fräcka, ett plus är ju att jag kan skylla på att ”dom är till Andreas” eller nått sånt, för han gillar ju taxar..

Roliga färger & hundar att ha i badrummet :D

Roliga färger & hundar att ha i badrummet :D


Så blev det 2 tavellister att ha som hyllor i badrummet.. Nä nu ska jag göra lite nytta å sluta jiddra!

Av Ida R Nilsson - 11 november 2009 21:30

Nordsvenske hingsten Glim

Nordsvenske hingsten Glim

Såg denna snygging när jag dumsurfade. Önskar verkligen att jag haft råd och ork! Vilken dröm å äga egen godkänd hingstepålle!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards