Alla inlägg den 22 november 2009

Av Ida R Nilsson - 22 november 2009 22:21

Visst sjutton är det skönt å komma hem, det är ju alltid så. Skönt å komma bort en stund å göra annat å så skönt å komma hem. Givetvis =D Andreas hade fixat en massa hemma bla målat elementet i badrummet, målat under diskbänken, snickrat till skoställ till garderoben, fått ordning i torkrummet, tagit undan utemöbler, cyklar å sånt och påbörjat målningen av ytterdörrarna till stallet som har kommit!! :D Ovanpå allt detta har han ju haft ansvar för 12djur å haft en hel massa vardagsrutiner som ska fixas. Ja han e ju bara för otrolig! Nu ska jag strax smaka på rostbiffen han fixade medan jag var borta..


Idag har det dock varit slappning på schemat. Blev ju hämtad från tåget på fm.. Vi har hunnit med en sväng på Råneå julmarknad där jag shoppade fina lädervantar, strumpor o gott kött :D Sen har jag inte gjort mycket mer än promenerat med Ridde o fixat här hemma lite. Har plockat ihop lite grejjer som jag ska med till Fyndis imorgon..


Nå väl ha det gött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards