Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Ida R Nilsson - 19 februari 2010 13:16

Jag blev lite nedslagen på förmiddagen när jag pratade med a-kassan och det sa att pengar kan komma i början av april om jag har tur.. Det är givetvis inget roligt besked, det innebär 2 månadsslut till med räkningar som ska betalas. Mat och bensin behöver man ju åxå..

Men vi har ju tur, vi har familj och släkt som kan hjälpa till. Vi klarar det ju givetvis så att låta sig slås ned att detta ids jag inte. Det fick räcka med några timmar.

Man får väl försöka se möjligheterna.. hmm.. Vi har ju tagit oss i kragen och lagt ut massa annonser oh fått sålt en del, det skadar ju inte att rensa upp. Vi hade ju massa att sälja, bla sånt som följde med i husköpet.. Ju mindre grejjer dessto mindre å städa ;D


Sen så kom goa Anni hit på morgonen och ska stanna över helgen :D *myshund* Svenne kommer hem i helgen å det blir skojj!!! :D hihi Nu har det varit tyst i huset alldeles för länge.


Nu ska jag fixa lunch för jag får strax besök :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards