Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Ida R Nilsson - 21 februari 2010 17:40

.. eller mja hon gick av egen maskin, Dagg behövde inte dra henne! Hon tyckte det var Mycket spännande att vara ut. Till en början lite väl spännande.. Jag längtar tills hon är lika lugn som hon var i sin hemmamiljö. Eller lugn.. nog kunde hon få fart men hon var ju orädd o så.. Det ger sig ju, det vet jag ,men det tar ju tid.Mycket att ta in, inspektera och se. Idag var första turen ut i bygden och hon blev lugnare allt eftersom när vi var ute, sänkte huvudet, slappnade av. Jag kanske har höga krav, många skulle väl redan kalla henne lugn.. Allt beror väl på vad man jämför med. Jag kan ju tycka att många hästar är "ouppfostrade" även om inte andra gör det så.. Nåväl, jag längtar till vi lärt känna varandra, förstår varandra och kommer bra överrens helt enkelt. Så samarbetet fungerar riktigt smidigt.


    





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards