Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Förhoppningsfull

Av Ida R Nilsson - 15 februari 2010 09:40

Yes. Alla hjärtans dag igår å hur firade vi det? ja inte med något speciellt! Vi var bara lika fantastiskt söta som vanligt! ;P hihi


Årsmöte igår å ja det böjade med en ofrivillig "team-building"-övning. Lokalen vi skulle vara i var låst.. Men tack vare inbrottskunniga medlemmar lyckades vi ta oss in ändå! hihi Före mötet hade Ingrid Ragnarsson en föreläsning om hästens tänder. Tyvär var det enbart en väldigt liten skara som lyssnade (ca12st) och även på årsmötet var det lite folk.. :( Men men dyker de bara upp på DM så! Å yes nu e jag med i styrelsen. Jag har stora förhoppningar på att jag ska kunna bidra med ideér och vara med i utvecklingen. Spännande.


Nu är det måndag och jag hoppas på att få hämta ut paket på ICA idag. Snälla snälla säg att det har kommit! Jag vill ju sätta igång å arbeta!!!!!


Jag har fått mail från Finland att allt går bra med Myrrah och att hon nu bor med familjens små åsnor och snart även en "spotted pony" :D hihi Vad fränt. De skickade även denna bild:

Roligt att hon får bli ompysslad. Ja vi måste ju dit och hälsa på till sommaren! Förresten har de en hemsida www.tinker-wolfhound.com som de verkar dela med någon fler för de äger inte alla hästar som visas där. Synd att man inte kan finska..

 
 
Paula

Paula

16 februari 2010 08:09

Kan du inte återberätta föreläsningen om tänder? :)

http://melderstein.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards