Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Ida R Nilsson - 11 juni 2010 09:03

Idag ska det äntligen bli av! Jag ska åka till mamma och bada Ridde :) Har funderat på det några dagar men nu banne mig..


Sötfarbrorn och jag för några år sedan :)


Det blåser rejält idag, skönt, för då är inte knotten lika jävliga för hästarna. Spira och Prollan fick sussa inne i natt med och verkade nöjda. Givetvis blev det en massa pipande när Prollan gick ut till grabbarna igen. Hon trivs verkligen med att flirta! hihi


Jag ska dra med mig hästtransporten till mamma å se vad jag orkar få med mig hem.  Lite köksinredning till sadelkammaren, ett plåtskåp till vattenrummet och en rostfri vattenho väntar på hämtning. Så även nedtagning av lite tråd och hagpinnar från ett bete vi lånat tidigare. Få se vad orken räcker till. Men innan jag börjar med nått av det så ska Ridde badas!


Andreas är på första introdagen på jobbet idag. Hoppas han ska trivas :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards