Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Ida R Nilsson - 12 juni 2010 20:51

Jepps den är klar! :) Fett med najjs! haha Jag fick bli arg med slägga o kofot, inte för att jag hade aggretioner att släppa ut men man bli ju förbannad när plankorna sitter fast så förbannat! Till slut var allt ute och då var det bara till å få in det nya. Efter lite limmning blev det riktigt bra. Jag är väldigt nöjd!


Med lite pause för å äta, hänga tvätt, vattna blommor och gå på promenader med Ridde så var ändå det hela överstökat  vid 14 så då tog jag mig en barbackatur med Dagg. Vi till å med travade å det gick fint. Givetvis ingen ökad trav men ändå, jag började inte må mer illa. Skönt. Det var så länge sedan sist.. närmare tre månader tror jag.. ujuj. Det kanske blir en hästig sommar ändå! :)


Precis när jag var klar med allt i stallet kom Andreas hem med Sven. Nu är buspojken tillbaka!! :) Å i samma veva fick vi besök åxå :) Nu är jag lagom trött.. ska nog be om lite massage innan Ridde-promenad o hästnattning..


Förresten fick vi förfrågan om att köra ett bröllop.. vi har dock inte beslutat något än. Givetvis är vi egentligen upptagna den helgen.. Vi måste höra lite mer och fundera hur vi ska göra.



Av Ida R Nilsson - 12 juni 2010 08:41

Det blev en riktigt bra dag igår :) Jag och mamma hade roligt å fixade och donade ( Ja Ridde blev badad först!! ) å sen på em fick vi dessutom besök av Linda, Leia o Ebba.  Det var väldigt länge sedan sist, många veckor..


Med mig hem fick jag ett rejält lass med grejjer till stallet/hästarna. Så idag ska jag limma ihop köksunderskåparna. Med tiden har de släppt lite (eller mycket) i limmningarna å sen ska jag fixa på i sadelkammaren. Ordning å reda ska det bli minsann. Det gillar ju jag :)


Andreas åker snart till Skellefteå å hämtar hem Sven! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards