Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Ida R Nilsson - 29 juni 2010 16:47

Minns hur spännande det var när kortframkallnigen kom i brevlådan förr. Man väntade å väntade å var så nyfiken när de damp ner i brevinkastet. Hoppades att nån bild blivit bra. Å man framkallade rullar med 24 eller 32 kort, ibland till å med mer än en rulle. Då var det riktigt mycket!


Nu har man sett alla kort i förväg på datorn och framkallar inte bara 36-bilders rullar.. inte direkt..


Idag kom min senaste framkallning med posten

Å det var visst en liten nätt beställning på 746 bilder...   å inte alla lika spännande som förr men dock väldigt roligt ändå för det är något visst med pappersfoton att ha i album i stället för på datorn :)

Av Ida R Nilsson - 29 juni 2010 16:33

Tjenis å hallå


Igår åkte då Sven som sagt men bland annat hant han med lite ridning på förmiddan :) Ridde ska givetvis pussa på Dagg, dessvärre är det ingen pålle som nånsin uppskattat det lika mycket som Simme. Kanske för att hon vandes som liten med Ridde-kel :)

  



Jag å mamsen drog till ikea för å köpa lagerhyllor men den utannonserade var som sagt slut å de andra kändes onödigt dyra för å vara i ett förråd.. Men lite annat bidde det där å på burikerna omkring, några höpåsar å sop bla MYCKET spännande! Lägger givetvis upp en bild, detta får INTE missas!!!

  


Köpte hårfärg eller ja blondering å så lite vin på alco, så det roade jag mig med senare. Nu är jag inte lika rödblek i skallen nå mer :) Även om det inte förvann helt så blev det i alla fall bättre.. Nu får solen bleka resten.

    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards