Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Ida R Nilsson - 2 augusti 2010 09:11

Nu har vi varit man &  hustru i 1år! :) 


Senaste veckorna har bara rusat iväg, nyss började jag sommarjobba å nu är det enbart 2veckor kvar.. 8 arbetspass.. Jag trivs på jobbet i alla fall & procenten har varit helt lagom :)


Ridde han dejtar Anni för fullt men hon är bara arg åt honom hur mycket han än fjäskar så det är inte säkert att hon alls går med på nå valpförsök. Vi får väl se. Aniara kommer hem om några dagar. Blir spännande att veta om hon har ett föl i maggen eller ej.. Det ska hur som helst bli väldans roligt att få hem henne :) Jag var till Storsien och var på en skogstur med henne å hon var jätteduktig. Drog en framkälke, först över storgrus så det levde rövarn baki henne och sen över stock o sten i skogen så det krängde och for. I går drog hon även rockard en sväng, det är ju lättare å låter mindre men ger påskjut i nedförsbackarna på ett annat sätt. Det gick utan problem! :)


Snart dags för Luleåkalaset. Det kanske blir både torsdag å lördag. Igårkväll hade vi två vänner här på besök, å det bidde grillning å efterätt. Mycket mums!


Nå nu ska jag hurta ut med Ridde innan han får dejtingbesök igen. Få se hur det går nu då.. Sen måste jag låna mamsens bil för min startar inte.. :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards