Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Ida R Nilsson - 14 augusti 2010 22:51

Aniara är som sagt dräktig! Det är ju helt fantastiskt. Jag kunde se lillhjärtat slå på ultraljudsskärmen.. Jag hoppas allt ska gå bra med den lille   


Hon har även varit väldans duktig här hemma vid tömkörning, hantering osv Vi börjar bli kompisar & hon kollar efter mig på gården. Gnäggar & är så söt snuttehäst. Måste bara få hem kjälkarna.. kanske imorgon kväll? hmm Enda kruxet är att jag inte kan lyfta dom själv, annars hade jag redan hämtat dom. Men är man skrotig så är man..


Det har hänt något fantastiskt idag - Vi har fått upp en lampa ovanför köksbordet!! haha Det har vi inte haft sen vi flyttade in och tog ned den trasiga med klistermärken som fanns här.. Men nu så!


Igår hade jag å Sven en riktig mysdag (trots ajsing) med vinbärsplockning, besök hos mamma, glassätning, badstrand & grill mm. Han somnade dock redan vid 17.00 var rädd att han skulle vakna mitt i natten men han sov i alla fall till 05.30, alltså drygt 12timmar. Tydligen väldans trött!


Nä nu e det väl bara å sussa, mera loppis imorgon!


Förresten.. hur kunde jag glömma att köpa lördagsgodis??? (kanske för att jag köpte ons - tor & fredagsgodis...)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards