Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Ida R Nilsson - 6 augusti 2010 23:21

Min nacke protesterar över jobbet tyvär och jag är nu sjukskriven perioden ut (dvs nästa vecka) så det blir inge mer Morjärv för mig. Läkaren skriver även ett intyg till ams om att jag inte ska behöva söka arbeten som är fysiskt tungt för min nacke. Nåväl nu har jag i alla fall testat och jag trivs ju som sagt väldans bra i hemtjänsten men tyvär är det inget för mig. Det är bara att gå vidare.. göra något nytt.


Nu är loppisen i alla fall redo för en till helg, tyvär har jag inte fått in mer möbler, men det blir kanske till nästa gång :) Behövde bara plocka till lite grann.


Min Andreas var så snäll och selade Aniara åt mig så jag kunde tömköra henne en stund i gräshagen (selen väger ju en hel del..). Guld värt! Å Aniara var en duktig å go tös, bättre styrfart på henne i kväll. hihi Hon gormar dock med bettet så det där måste jag kolla över bättre...


Bilder från turen med lastvagen vi tog i Storsien igår innan jag hämtade hem henne :)

    



Av Ida R Nilsson - 6 augusti 2010 17:56

Ridde har fått sig ett nytt halsband, eller är det kanske en gloria?

  

Snutthunden min :) Snart dags för en promenad :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards