Alla inlägg den 11 december 2009

Av Ida R Nilsson - 11 december 2009 19:44

Så där ja.. då var den ljusgrå färgen på plats i köket, båda varven klara. Bara att vänta på torkning å sen piffa till =D (tillbaka med lister, kablar osv åxå). Det känns jätteskönt! Mamsen har varit å hjälpt till idag, najjs =D Fotade nu i kväll men ljuset var så dåligt då här på kvällen, får fota bättre bilder sen..

Efter:

  


Under:


Efter:


Sven blev lite förvånad när han fick äta middag i vardagsrummet, eller ja vi åt där allihopa, köket var ju lite eee öö måleriverkstad. Så lyx ur barnsynvinkel med middag framför tvn å en tecknad film. Ja vad tusan, de e ju fredag!     

Av Ida R Nilsson - 11 december 2009 08:38

Nu är det fredag.. eller fredagsmyyyyys som blivit ett nytt koncept i Sverige, snacka om lyckad reklam! eller.. vad var det reklam för egentligen? haha Jag minns inte.


Längtar efter flickan..



Jag ringde o kollade restider med Grens igår och dom kör upp från Sthlm på torsdagar.. Så idag ska jag ringa Bleckert och fråga om jag ska boka in Aniara till 28jan eller 4feb. När jag ändå väntat så länge spelar det ju i princip ingen roll på en vecka men åååå jag vill ju givetvis ha hit henne så fort som möjligt!

Nu för tiden kör det visst inte längre än till Piteå så man får åka dit o hämta. Hihi :D   

Ovido - Quiz & Flashcards