Alla inlägg den 15 december 2009

Av Ida R Nilsson - 15 december 2009 22:13

Si så där ja, då har lillflickan fyllt 27år ;-D Jag pratade med mamsen i natt där vid halv ett och hon berättade att vid den tiden för 27år sedan vandrade hon fram o tillbaka, upp å ned för trappen efter att du druckit olja så att jag skulle hinna födas före jul! haha Å det funkade visst, jag "ploppa" ut lite tidigare än beräknat.


Har idag hämtat hem möbler och lite annat från fammo & pappa, samt ett kylskåp från Karlsson innan det var dags för kalas :D Släkten trillade in en efter en å även Karlsson, men hon är ju som en i familjen ;P Vi har fikat massa gött å så har jag fått finfina plesänter. hihi. En fin spark med "hög rygg" som passar mig som är lång, julfina grytlappar som mommo virkat å en tekanna med "flipp" och ej skruvlock ;D Härligt! Har försökt gasa med sparken men det är lite dåligt före fortfarande.. Förresten så fick jag en cykel/spark-korg från fammo som blir prima på sparken när posten ska hämtas :D Dessutom är det lite kortare medar "baktill" på sparken så det är enklare att ha med Prollan (så hon inte råkar trampa på dom). hihi. Jag har aldrig sett nån liknande tidigare heller, måste fota en bild o visa imorgon :D


Nu ska här slappas!

Ovido - Quiz & Flashcards