Alla inlägg under februari 2010

Av Ida R Nilsson - 3 februari 2010 11:42

Iiiiiiiiiii!!! Hon är verkligen på väg nu!! Pratade just med Yvonne och de hade nyss varit och lämnat henne på lastbilen!!! Iiiiii WWiiiiieee hoho nu blev jag alldeles kokkobello!! (mer än vanligt)


Nu kom mamma o Anni hit å det är dags å kolla om Anni är redo. Ridde är då det! haha

Av Ida R Nilsson - 2 februari 2010 12:45

Prollan på stallgången. Det är dock en del byggmeterial framme än eftersom det fortfarande finns en del att göra.. Men det är väl så. Ju mer man gör dessto mer nya ideér får man.. 


Stråla tittar ut från boxen


Ps Jag har lagt in lite söndagsbilder längre ner på sidan ;P





  

Av Ida R Nilsson - 1 februari 2010 17:35

Jag är lycklig - för jag har spånat upp boxarna idag! Ventilationsgrejjen är på plats på taket och stallet är fullt funktionabelt för två pållar att stå inne en stund! Jag ska premiära och ta in Prollan o Stråla en timme eller två så lite av isen i deras päls tinar bort medan jag är en sväng till bygdegården. Sen blir det pyssel med flickorna :D


Förresten så har Prinsen travat med en människa på ryggen för första gången idag o det gick hur bra som helst!


Ridde har fått flirta med Anni men mer än så blev det inte idag. Få se vad de säger imorgon.


Å btw - från å med idag är Aniara min!! Vi skrev 1feb i kontraktet! Har fixat försäkring idag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards