Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Juldagen

Av Ida R Nilsson - 25 december 2009 18:44

Fixar och pysslar för fullt. hihi. Det tycker jag så mycket om!


Försökte fota mig å Ridde i pyssleriet men det var inte det lättaste, han ska ju bara pussas! hihihi   


Har spanat lite på en sista minuten för mig å älsklingen till Gran Canaria.. frågan är om man ska ta sig råd eller inte.. Ska man se det som en möjlighet å passa på att resa nu medan man är arbetslös för att man har tid då eller ska man spara på besparingarna just för att man är arbetslös? hmm.. Få se hur mycket priserna sjunker och om det finns resor kvar i "rätt" tid..


Om 6veckor kommer Aniara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!


Imorgon blir det besök hos morfars mamma i Happis och ett besök på ikea. Funderar på köksbord å lite annat..


Juldagen har varit väldigt avkopplande och samtidigt har jag fått en hel massa gjort som jag behöver/vill göra. Skönt!

Ja jag har till å med fixat bröllopsannonsen till tidningen. Den kommer både i NSD och Kuriren. Det var riktigt skönt att det bidde gjort!

 
 
MrsLindfors

MrsLindfors

26 december 2009 08:49

åhhhhhh sötaste finaste Riddepiddeponken

http://mrslindfors.blogg.se

 
Paula

Paula

27 december 2009 16:46

Är också sugna på att göra en bröllopsresa, men samtidigt tänker vi på allt annat man kan göra med pengarna istället. Man kan köpa en bättre hästtransport eller köpa en nyare sadel eller hyra in hantverkare eller lämna pållan på inkörning eller bygga ett garage eller köpa ett quarterföl eller bara ha en fin buffert på banken. Listan kan göras lång :D.

http://melderstein.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

27 december 2009 23:08

Ja det finns verkligen en hel massa annat att spendera pengarna på, det är ju inga problem..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Ovido - Quiz & Flashcards