Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Annandan

Av Ida R Nilsson - 27 december 2009 00:43

Å en tripp till Happis :D


Var först förbi morfars mamma Märta och det kändes väldigt konstigt.. Som att komma tillbaka till en svunnen tid där tiden i stort sett stått still. Helt plötsligt var jag 12år igen, för jo, det var i den åldern jag såg henne senast. Sen blev hon sjuk och ja.. det vore bäst om vi inte träffade henne för det kunde vara obehagligt och hon var sig inte lik.. och andra anledningar. Så hon kändes borträknad.. i mina tankar har hon hela tiden varit avliden.. Men det är hon ju inte. Hon lever ju, å jag har egentligen hört det men jag har inte riktigt förståt. Väldigt konstigt. Jag känner mig väldigt dum.. Jag har så fina minnen från min barndom från henne och sen var hon liksom bara borta.. Hmm..


Det blev hur som helst en sväng till ikea sen, shoppgalningarnas mecka, men det var faktiskt inte mycket folk å ändå var det första mellandagserea-dagen. Jag kom mig hem med ett köksbord men inte något av de modellerna jag tänkt mig och jag kom fick också med mig en tv-bänk. Hade ju tänkt rusta å måla den där.. andra.. men måste erkänna att det känns väldans skönt att nu kunna låta bli. Det funkade fint (givetvis är den ihopskruvad o på plats), ja ni får ju se när ni kommer..


Imorgon ska Sven hämtas och sen ska vi fira jul på riktigt! Så det så!


Over and out



 
 
Paula

Paula

27 december 2009 16:42

Tänkte också åka till Ikea, har gjort en shoppinglista :D.

http://melderstein.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida R Nilsson - 30 augusti 2012 14:21


    Presenter igen. Strumpor & strumpbyxor från moster. Dregglisar från sin pappa. Mössa & galonvantar från mig :) ...

Av Ida R Nilsson - 25 augusti 2012 06:45

Vi bor i Lappkullen nu, medan huset renoveras. Praktiskt & nära medan huset är som ett katastrofområde! Pyssel & fix! ...

Av Ida R Nilsson - 7 februari 2012 09:34

     

Av Ida R Nilsson - 5 juni 2011 10:57


På morsdag, dvs söndag 29/5-11, föddes lilla Alva 9.30 på morgonen. Underbara fina!   ...

Av Ida R Nilsson - 6 mars 2011 22:46

Sitter och funderar över vilken vecka jag kan vara i.. sist jag verkligen Vet att jag hade mens var 24dec men jag borde väl ha haft i slutet av januari också.. eller ??? Mitt minne sviker mig, Jag har då inte känt mig gravid tidigare i alla fall.. Nå...

Ovido - Quiz & Flashcards